Oferta specjalna:



Reklamacje

Gwarantujemy pełną odpowiedzialność za wady fabryczne produktu oraz załatwiamy wszelkie możliwe formalności w przypadku uszkodzenia paczki przez kuriera.

Uszkodzenia w transporcie

Często towar sprzedawany w naszym sklepie jest towarem przestrzennym, niezależnie od opakowania mocno podatnym na uszkodzenia mechaniczne.

Każdorazowo klient powinien sprawdzić dostarczony towar przy kurierze. Jeżeli zostaną zauważone jakiekolwiek mechaniczne uszkodzenia (zgięcia, zgniecenia, urwania, uszkodzenia lakieru) należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu w swojej obecności. Najlepiej proszę nie odbierać uszkodzonego towaru.

Niestety sporządzenie protokołu w dniach późniejszych skutkuje zawsze odmową uwzględnienia reklamacji przez kuriera.

Wypełniony podpisany protokół (zdjęcie lub skan), najlepiej wraz ze zdjęciami obrazującymi uszkodzenie i numerem zamówienia należy przesłać na adres: info@versanis.pl.

Na tej podstawie będziemy mogli sporządzić za państwa zgłoszenie reklamacyjne u kuriera. Jeśli ocenimy, że protokół jest wypełniony prawidłowo i uszkodzenie wskazuje na winę kuriera od razu wyślemy do Państwa nowy produkt.

Proszę nie odsyłać uszkodzonego produktu bez porozumienia z nami. Po obejrzeniu zdjęć szkody zaproponujemy sposób odbioru uszkodzonego produktu.

Wady fabryczne

Potwierdzenia wady fabrycznej możemy dokonać na podstawie przesłanych nam zdjęć. W przypadku potwierdzenia istnienia takiej wady niezwłocznie wyślemy do państwa nowy produkt i zaproponujemy sposób odbioru wadliwego produktu.

 

Newsletter

Zapisz się do newslettera

Nowości, promocje, specjalne oferty